Het vertrek - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Richard Louter - WaarBenJij.nu Het vertrek - Reisverslag uit Hellevoetsluis, Nederland van Richard Louter - WaarBenJij.nu

Het vertrek

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

27 Juli 2006 | Nederland, Hellevoetsluis

Hallo mensen,

dit wordt mijn stage verslag. Vanaf hier zal ik (lees: mijn ouders) proberen om iedereen een beetje op de hoogte te houden van wat er allemaal gebeurd is en zal gaan gebeuren.

Deze stage zal ik gaan lopen voor de opleiding Maritiem Officier (HBO), wat de tegenwoordige opleiding is van machinist(aan boord van een schip) en stuurman. Mijn stage zal ik volbrengen in de periode 31 juli 2006 tot omstreeks 1 januari 2007. Dit alles zal plaatsvinden aan boord van de zeesleper Smitwijs Singapore (callsign: PHHB).

maar goed, als je wilt zien waar ik gedurende het komende half jaar uithang kijk dan eens bij de volgende link:

http://www.sailwx.info/shiptrack/shipposition.phtml?call=PHHB

Aanstaande maandag, 31 juli, wordt ik overgevlogen naar Lissabon, Portugal waar ik zal aanmonsteren.

tot zover gaat alles goed en ziet het er rooskleurig uit.

groeten,

Richard

  • 28 Juli 2006 - 07:21

    Andre:

    hey rich, ziet er goed uit ;)

    alleen is die site niet recent he

    groeten dre

  • 30 Juli 2006 - 21:28

    Cor:

    En waar kom ik ergens in het verhaal voor dan? Tenslotte moet je het toch maar even tot die tijd met mij aan boord uithouden!

    Gr. Cor

  • 31 Juli 2006 - 09:45

    Rick & Linda:

    Hey Lout,

    We wensen je een hele fijne tijd toe!

    groetjes Rick & Linda

  • 31 Juli 2006 - 15:40

    Mark:

    Jieuw :D

    klein bootje man... die in me badkuip is nog groter :P

    Anyway fijne tijd daar gedraag je een beetje en have fun. En als je terug bent gaan we zeker een biertje drinken.

  • 01 Augustus 2006 - 13:15

    Daan:

    yooo Richard,
    good luck, én niet dat boorplatform kwijtraken he;)
    schijnt nogal eens voor te komen.

    veel plezier

  • 01 Augustus 2006 - 15:19

    Jan Willem:

    Goede vaart jongen!

  • 01 Augustus 2006 - 16:09

    Tante Marry:

    ha rich,
    ben erg benieuwd hoe het daar gaat.Hoorde van je moeder dat je gelijk naar het schip gebracht was en daar een eigen hut hebt.We zijn erg benieuwd wanneer je de grote oversteek gaat maken dus kijk ik maar vaak op deze site.Nou jongen veel succes, sterkte en geniet ervan.

  • 01 Augustus 2006 - 16:12

    Tante Marry:

    ha rich,
    ben erg benieuwd hoe het daar gaat.Hoorde van je moeder dat je gelijk naar het schip gebracht was en daar een eigen hut hebt.We zijn erg benieuwd wanneer je de grote oversteek gaat maken dus kijk ik maar vaak op deze site.Nou jongen veel succes, sterkte en geniet ervan.

  • 01 Augustus 2006 - 20:34

    Simoon:

    Heej Ries!

    Nou ik begreep dat het allemaal gelukt was!!Super,gefeliciteerd met je visum..Een hele goeie vaart en wie weet hoor je Coen nog eens op de marifoon(?) voorbij komen.Veel plezier en vaarse..!!!!!!

  • 02 Augustus 2006 - 09:49

    Danique:

    hee allerliefst neef van me, nog bedankt voor je smsje ! mis je al wel een beetje hoor, kus je nichtje

  • 04 Augustus 2006 - 18:27

    Oma (Voogt):

    Je zit op een prachtig schip, ben je al zeeziek geweest?
    Verlang je al naar mijn appeltaart, als je terug komt staat die vers te wachten
    Ik hoop dat je een mooie tijd aan boord en aan land heb.
    Groetjes.

  • 07 Augustus 2006 - 15:21

    Dennis:

    He Rich, Goeie vaart en heel veel succes. Spreek je over paar maanden;)

    Groeten Dennis

  • 08 Augustus 2006 - 18:34

    Arie,Annet En Brett.:

    Hoi Rich,

    Net van je moeder je 1ste email gehoord.Het kinkt allemaal echt heel gaaf.Ik wilde dat ik het over kon doen dan zou ik ook wel zoiets willen doen....We houden je in de gaten,heel veel plezier nog.
    groetjes van ons.

  • 10 Augustus 2006 - 09:58

    Emma:

    Hey Rich,

    Heel veel plezier en een fijne tijd aan boord.

    Enne niet teveel zuipen hé! :)

  • 15 Augustus 2006 - 19:55

    Jelle:

    Heej rich goede vaart alsnog. Ben wel dat blikje vergeten langs te brengen ik stuur hem nog mischien wel op naar je als dat kan groetjes

    Jelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hellevoetsluis

Mijn eerste reis

eerste stage

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2008

het einde is in zicht

06 April 2008

Tweede bericht

20 Februari 2008

Eerste bericht

01 November 2006

Het vijfde bericht

09 Oktober 2006

Vierde bericht
Richard

Actief sinds 27 Juli 2006
Verslag gelezen: 468
Totaal aantal bezoekers 10037

Voorgaande reizen:

26 Januari 2008 - 01 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: