Foto's - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Richard Louter - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Richard Louter - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

13 September 2006 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo mensen hier ben ik dan weer even om even snel vanuit een lokale boekenwinkel even wat foto'tjes te versturen.. alles gaat goed hierzo en we blijven hier nu weer tot waarschijnlijk ergens tussen de 25 en 28e kortom een kleine vakantie tussendoor. En we hebben ook een nieuwe bemanning gekregen van de week, ze zijn wel aardig. maar ik hou het kort dus hier komen de foto's en als jullie willen bellen dat ken best maar het is bij jullie 7 uur eerder!

mensen de groeten en ik zie jullie snel weer over 3 maandjes

• 14 September 2006 - 10:36

Dennis,Debora&Dion:

Hoi lout,
    leuke foto's, en staat je goed die korte kop trouwens. ziet er gezellig uit daaro. geniet nog effe van je vakantie, en het was leuk je ff te horen :)